Uchwała Rady Pedagogicznej nr 5 /2012/2013 z dnia 25 września 2012 PLAN PRACY PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ STANISZCZE WIELKIE – KOLONOWSKIE 3 IM JANA PAWŁA II ROK SZKOLNY 2012/2013
Zadania kierunkowe wybrano na podstawie analizy:
wyników sprawdzianu, wniosków z przeprowadzonego nadzoru pedagogicznego, raportu ewaluacji wewnętrznej.
Do najważniejszych zadań zaliczono: kształcenie umiejętności:
pisania czytania
|
|
Zadania |
Sposoby i formy realizacji |
Odpowiedzialni |
Termin |
Praca dydaktyczna uwzględniająca możliwości ucznia i jego rozwój |
Potwierdzenie korzystania z dotychczasowych programów nauczania lub wybór nowych. Zatwierdzenie szkolnego zestawu programów nauczania. |
Nauczyciele , dyrektor |
IX
|
Analiza i modyfikacja przedmiotowych systemów oceniania z uwzględnieniem potrzeb uczniów wymagających pomocy psychologiczno-pedagogicznej |
Wszyscy nauczyciele |
Wrzesień |
|
Aktualizacja planów wynikowych, rozkładów materiałów z uwzględnieniem ścieżek edukacyjnych oraz potrzeb uczniów wymagających pomocy psychologiczno-pedagogicznej |
Wszyscy nauczyciele |
Wrzesień |
|
Analiza, modyfikacjaWewnątrzszkolnego Systemu Oceniania Statutu szkoły |
Dyrektor |
Wrzesień Październik |
|
Analiza pomiaru jakości pracy szkoły. Pomiar wewnętrzny – sprawdziany kompetencji . Kl. I - VI Kl. I, II, IV, V |
Wszyscy nauczyciele |
Wrzesień, Maj |
|
Pomiar zewnętrzny: kl. III - Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzeciklasistów kl. VI - Próbny Sprawdzian Szóstoklasisty z OPERONEM
Sprawdzian Szóstoklasisty |
Dyrektor |
21.05.2013 r.
4.04.2013 |
|
Organizacja zajęć pozalekcyjnych
|
Dyrektor |
Wrzesień |
|
Organizacja zespołów wyrównawczych i korekcyjno-kompensacyjnych |
Dyrektor
|
Wrzesień |
|
Organizacja konkursów
|
Według harmonogramu |
Cały rok |
|
Organizacja wycieczek
|
Według harmonogramu |
Cały rok |
|
Organizacja wywiadówek
|
Dyrektor |
Cały rok |
|
Opracowanie projektu planu doskonalenia i dokształcania nauczycieli. |
Dyrektor szkoły |
Październik |
|
Realizacja zadań kierunkowych ( zaplanowanie działań - do końca IX , praca z uczniami, ewaluacja) |
Zespoły zadaniowe: I-III, IV-VI |
Cały rok
|
|
Zorganizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
|
Pedagog, dyrektor |
Wrzesień |
|
Ewaluacja wewnętrzna
|
M.Perwejnis |
Cały rok |
Praca wychowawcza |
Analiza i modyfikacja programu wychowawczego
|
Karolina Biskup Eulalia Swoboda |
IX |
Opracowanie planów wychowawców klasowych i tematyki godzin wychowawczych w oparciu o szkolny program wychowawczy. |
Wychowawcy |
Wrzesień
|
|
Zaprowadzenie zeszytów spostrzeżeń o uczniach . |
Wychowawcy |
Wrzesień |
|
Realizacja zadań wychowawczych na lekcjach przedmiotowych |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
|
Kultywowanie tradycji narodowych, lokalnych i szkolnych organizacja apeli i akademii |
Zgodnie z harmonogramem |
||
Kontynuowanie tradycji szkolnych , organizowanie akcji szkolnych |
|||
Aktywna praca Samorządu Uczniowskiego |
Opiekun SU |
||
Praca w sklepiku szkolnym |
S. Niwergol |
|
|
Tydzień z Patronem „Jan Paweł II – Papież Rodziny” |
A.Patoła |
8 - 12 11 - pielgrzymka |
Promocja |
Kontakty z prasą lokalną
|
M.Perwejnis |
Cały rok |
Prowadzenie kroniki szkoły
|
J.Janczyk |
||
Prowadzenie gazetek : „Nasze sukcesy” „Piszą o nas” |
S.Niwergol I.Pietruszka |
||
Prowadzenie szkolnej strony internetowej
|
M.Perwejnis |
||
Prezentacja programów artystycznych w środowisku lokalnym |
Nauczyciele |
Cały rok |
Pomoc |
Rozpoznawanie potrzeb w zakresie pomocy dydaktycznej, opiekuńczej, wychowawczej i materialnej |
Pedagog
|
Cały rok |
Pomoc materialna potrzebującym poprzez: - zgłaszanie potrzeb do MGOPS-u, - zwolnienia z opłat za ubezpieczenia, - dofinansowanie wyjazdów na wycieczki, obozy itp. - stypendia szkolne - dofinansowanie obiadów, |
|||
Współpraca z PPP, sądem, kuratorem,
|
|||
Bieżąca analiza i ewentualna modyfikacjaregulaminu szkolnego funduszu świadczeń socjalnych |
Zespół – członkowie ZFŚS |
Na bieżąco
|
Biskup Karolina |
ZAJĘCIA DODATKOWE
Zajęcia logopedyczne Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze Zajęcia rozwijające zainteresowania |
Cierpich Mariusz |
Zajęcia rozwijające zainteresowania -chór |
Jendruś Piotr |
Zajęcia rozwijające zainteresowania |
Łozińska Alicja |
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - I Zajęcia rozwijające zainteresowania - I – III - chór |
Niwergol Sylwia |
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze – I-VI Zajęcia rozwijające zainteresowania |
Nowaiński Norbert |
Zajęcia rozwijające zainteresowania - III |
Patoła Arkadiusz |
Zajęcia rozwijające zainteresowania |
Perwejnis Mieczysława |
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - II Zajęcia rozwijające zainteresowania |
Pietruszka Iwona |
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - III Zajęcia rozwijające zainteresowania - III |
Poliwoda Anna |
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze Zajęcia rozwijające zainteresowania |
Robak-Detko Dorota |
Gimnastyka korekcyjno - kompensacyjna Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne I-III |
Spałek Regina
|
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze Zajęcia rozwijające zainteresowania |
Swoboda Eulalia |
Pedagog szkolny Kółko teatralne Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze IV-VI |
W TROSCE O UCZNIA |
||
Sklepik uczniowski |
mgr Sylwia Niwergol |
Na każdej przerwie |
Szklanka mleka |
Wychowawcy |
Białe- bezpłatne
|
Obiad jednodaniowy |
Opłata w sekretariacie
|
cały - 8,40 , połówka – 4,20 |
Owoce i warzywa |
Klasy I – III
|
|
W SZKOLE DZIAŁAJĄ |
|
Biblioteka szkolna |
mgr Sylwia Niwergol
|
SK PTTK |
mgr Piotr Jendruś
|
Marianki /Kółko misyjne |
mgr A.Patoła
|
Samorząd Uczniowski |
mgr K.Biskup
|
Rada Rodziców |
Wybory na pierwszych zebraniach z rodzicami
|
Świetlica socjoterapeutyczna |
mgr Sylwia Niwergol, mgr Elżbieta Lempa
|
SKO
|
mgr Iwona Pietruszka |
DZIECI – NASZA PRZYSZŁOŚĆ Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkół podstawowych. |
||
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 godzin |
Alicja Łozińska |
10 |
Mieczysława Perwejnis |
10 |
|
Iwona Pietruszka |
10 |
|
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 godzin |
Alicja Łozińska |
10 |
Mieczysława Perwejnis |
10 |
|
Iwona Pietruszka |
10 |
|
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 80 godzin |
Karolina Biskup |
80 |
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 90 godzin |
Dorota Robak-Detko |
90 |
Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - indywidualne zajęcia korekcyjno – kompensacyjne 130 godzin |
Alicja Łozińska |
40 |
Iwona Pietruszka |
40 |
|
Dorota Robak - Detko |
50 |
|
WARTO BYĆ DOBRYM
|
Eulalia Swoboda |
|
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY |
Alicja Łozińska
|